Story Telling #SetmanaV #StopMotion #ElCicleDeLAigua #WeVideo

Aquesta setmana hem tractat com explicar diferents fets científics com la geminació, la fotosíntesi, la reproducció sexual dels éssers humans, etc.; a partir de recursos audiovisuals motivadors, senzills i valuosos.

En el meu cas he treballat el cicle de l’aigua, el qual considero important per al funcionament de la Terra.

Abans de tot vaig fer uns esboços a paper per tal d’organitzar la història i els personatges, inspirant-me en un vídeo que vaig consultar a la xarxa.

Puc estar bastant orgullós del procés creatiu, ha sigut molt divertit i fer treballs manuals ha sigut una experiència que tenia moltes ganes de recordar d’ençà que vaig llicenciar-me com a TEI. Però no me’n recordava de la frustració que es pateix quan la foto no surt ve, està desenfocada o els personatges volen per equivocació.Resultado de imagen de water cycle

Malauradament no comptava amb una càmera d’alta definició i el meu telèfon mòbil era una opció pitjor, així que ho vaig fer amb una càmera digital senzilla, tot i així, les imatges han quedat ben boniques.

Sincerament, el resultat final em desagrada i no compleix les expectatives que tenia pensades: volia posar la meva veu en off, efectes sonors i que les imatges fossin de millor qualitat. Així que a través de WeVideo he substituït la meva veu per diapositives textuals i els efectes sonors per música animada i entretinguda.

Aquí us deixo l’enllaç per a veure el meu vídeo, espero que, tot i les complicacions, us agradi!

Resultado de imagen de water drop png
Punxa’m i visualitza el vídeo!

Deja un comentario